Lekker en Simpel

Achter de schermen week 18 – 2022

Nieuw kijkje achter de schermen – Wat een week! We hadden wat opstartproblemen begin van de week, maar er kwam een droom uit, we hakten na jaren twijfelen een knoop door en sliepen nog een paar nachtjes in Zandvoort. Kijk je mee?!

Maandagmorgen ging het gelukkig alweer een stuk beter na een weekend ziek zijn. We hebben gewerkt tot halverwege de middag en toen heb ik met Eef Melle opgehaald bij de gastouder en ben daarna doorgereden naar Zandvoort. Daar had mijn zus een huisje gehuurd en wij kwamen gezellig een paar nachtjes logeren. Jorrit die bleef nog even een nachtje thuis, want die was nog niet helemaal de oude. Die avond begon voor hem de tweede ronde, want in plaats van dat hij verder opknapte ging het juist weer bergafwaarts.

Dinsdag hebben we een heel gezellig dagje gehad. Een lekkere strandwandeling gemaakt, bij de speeltuin geweest en er werd flink geknutseld bij het animatieteam van het park. Jorrit… die heeft de hele dag op Ć©Ć©n oor op de bank gelegen, die was niet in staat om richting Zandvoort te komen helaas.

Koningsdag! Jorrit was wat opgeknapt en zat al lekker vroeg in de auto onze kant op! Hij had niks gezegd, dus het was een leuke verrassing toen hij opeens op de stoep stond. Wat een minder leuke verrassing was, er lag een briefje onder de ruitenwisser met de mededeling dat iemand uit TsjechiĆ« tegen onze auto was gereden….. Jorrit baalde er even stevig van.

Veel tijd om te sippen was er niet, want het was een schitterende dag! Vanaf afgelopen woensdag kan je namelijk bij Boni sparen voor onze ovenschalen, serveerschalen, schalen, kommen en ovenwanten! HOE LEUK?! Een eigen product in de supermarkt, dat is toch echt wel een droom die is uitgekomen! En wat zijn de schalen en kommen super mooi geworden (al zeggen we het zelf)! Meer over de spaaractie bij Boni lees je hier!

De rest van de dag hebben we reacties beantwoord over de spaaractie, nog lekker gewandeld, in de speeltuin gespeeld en met z’n allen gezellig gegeten in het huisje. Het was de laatste avond en dat vond Evi toch wel erg jammer. Toen de kleintjes op bed lagen, hebben we samen nog even een wandeling over de boulevard gemaakt. Komt maar heel zelden voor dat we samen even iets leuks doen.

Donderdagochtend haalden we nog even wat croissantjes en broodjes, hadden we even lekker ontbeten en was het tijd om de auto in te pakken en richting huis te gaan. Thuis de boel uitgepakt en toen aan de schoonmaak gegaan. Jorrit ging na de lunch met Eef naar Elburg om onze camper op te halen!! Al jaaaaren denken we erover na om een camper te kopen en dromen we van het maken van gezellige reisjes. Ook nu dit jaar, nu de vakantie en het mooie weer langzaam dichterbij komt, kwam de camper weer in ons hoofd. In plaats van steeds maar weer erover te fantaseren, de knoop doorgehakt en de caravan ingeruild voor een camper! Zo super blij mee en we kunnen niet wachten op ons eerste uitje, stiekem vinden we het ook wel spannend hoor haha.

Terwijl Jorrit de camper ging ophalen ben ik met Melle naar de supermarkt gereden om wat boodschapjes te doen. Daar zag ik nu ook voor het eerst onze schalen in de winkel staan. Je kan nu echt niet meer om ons heen in de winkel, hahaha. Overal kwam ik onze gezichten tegen.

Vrijdag hebben we lekker wat gewerkt en zijn we aan de slag gegaan met het opnemen van een leuke Instagram video. Verder hebben we onze spulletjes uit de caravan een plekje gegeven in de camper en is Jorrit met Eef een nieuwe fiets gaan ophalen in Huizen, op de kop getikt via marktplaats.

Zaterdag zijn we na de koffie, die we dronken in de camper haha, naar Harderwijk gereden om nieuwe koffie te halen. Aangezien het ook etenstijd was, gelijk maar even lekker een visfrietje gegeten. Bij de viswinkel stond een springkussen voor de deur, wat een feest!

‘s Middags kregen we nog visite over de vloer, hebben we de camper schoongemaakt en nog wat kleine klusjes voor de site gedaan.

De volgende ochtend ging Jorrit na een twee weken niet te hebben gefietst, weer eens een rondje op de racefiets. Hij was er bang voor dat zijn conditie een tik had gekregen, maar het leek gelukkig mee te vallen!

Verder hebben we nog een boodschapje gedaan, klusjes in huis gedaan, de tuin een beetje aan kant gemaakt en moest er natuurlijk op het nieuwe fietsje gefietst worden.